Drobečková navigace

Školní výlet 6. třída

Datum konání:
18.6.2024

Školní výlet 6. třídy se konal 18. a 19. června. Vydali jsem se do vesničky Bory.  Naše putování do Borů bylo dobrodružné. Cestu jsme zahájili autobusem, který nás zavezl k vlakové stanici. Odtud jsme pokračovali vlakem, a nakonec jsme část trasy absolvovali pěšky. Přestože jsme střídali různé dopravní prostředky, cesta nám utekla rychle a byla plná veselí a smíchu.

Po příchodu do Borů jsme se ubytovali v útulné klubovně mladých ochránců přírody. Po krátkém odpočinku jsme se vydali na průzkum okolí. V okolí Borů se nachází naučná stezka, kterou jsme se rozhodli prozkoumat. Vybaveni mapou a vysílačkami jsme vyrazili na cestu. Stezka nás zavedla k několika zajímavostem, jako je unikátní "ucho lesa", houpačka na stromě a sluneční hodiny. Naše putování vyvrcholilo návštěvou geoparku, který byl plný vyřezaných zvířat ze dřeva a velkých šachů. V parku si děti vyzkoušely střelbu z luku, což bylo pro mnohé z nich nezapomenutelným zážitkem.

Po návštěvě geoparku jsme si zašli na zmrzlinu, což bylo příjemné osvěžení po náročném dni. Poté jsme se vrátili na naše ubytování, kde jsme si zahráli různé hry na zahradě. Večer jsme rozdělali oheň a opekli si špekáčky. Naše dobrodružství pokračovalo letním kinem pod širým nebem a nakonec jsme usnuli pod hvězdami. Druhý den ráno jsme si po snídani sbalili věci a připravili se na odjezd. Než jsme opustili Bory, zašli jsme si na chutný oběd - řízek s bramborovou kaší. Poté jsme se vydali zpět na vlak a vyrazili směrem domů. Výlet do Borů byl pro všechny zúčastněné nezapomenutelným zážitkem.