Projekt 5. třídy.
Žáci 9. ročníku Julča, Maty a Fanda se zúčastnili anglické soutěže, ve které se umístili na krásném 2. místě. Gratulujeme!!!
Chlapci ze 6. ročníku si vyzkoušeli výrobu pravěkých zbraní, kdy nemohli použít nic z naší doby. Myslím, že se jim to opravdu povedlo.
Projekt Náš kraj měl za úkol seznámit žáky 1. ročníku s pověstí o vzniku nížkovské kostnice. Projekt byl rozdělen do dvou dnů, kdy si sedmáci nejprve připravili pro prvňáčky šipkovanou s úkoly a hledali jednotlivé části pověsti. Následně si ve škole pověst sestavili a sedmáci ji prvňáčkům přečetli. Den jsme zakončili v nížkovské kostnici. Následující den jsme se opět vrátili k pověsti a na základě toho žáci společně vytvořili vlastní knížky s obrázky o kostnici.
Žáci 7. - 9. ročníku navštívili Památník Terezín, kde se seznámili s jeho pohnutou historií. Na závěr výletu jsme se zajeli podívat na soutok Labe s Vltavou do Mělníka.
Skončily prázdniny a my se mohli opět společně všichni sejít na společném zahájení nového školního roku, kde patroni ze 7. ročníku společně s paní ředitelkou přivítali nové prvňáčky na naší škole. Ať se vám u nás líbí!
Žáci putovali po okolí Nížkova za pověstmi a dalšími přírodními nebo historickými zajímavostmi.
V rámci předmětu Volba povolání se žáci osmého ročníku podívali do firmy Hettich.
Žáci měli za úkol zapojit svoji vlastní fantazii a poprat se s velmi obecným zadáním "Uspořádání objektů do celku". Jsem ráda, že mnozí vyrazili ven a využili sněhovou nadílku.
I v distanční výuce mají žáci úkol z výtvarné výchovy. Měli volnou ruku ve své tvorbě a musím říct, že se jim to opravdu povedlo a někteří přišli s opravdu originálními nápady.
Zadání úkolu znělo jasně: "POUŽIJ POUZE MATERIÁL, KTERÝ EXISTOVAL V PRAVĚKU". Dobrovolníci se vrátil zpět v čase a pokusili se vyrobit zbraně, které používali lovci mamutů. Všechny zbraně byly velmi pěkné, o čemž se můžete přesvědčit i na fotografiích.
Mgr. Petra Zikmundová
Když se žáci 8. ročníku učili počítat roztoky, tak své znalosti museli převést i do praxe. V rámci laboratorního cvičení si vypočítali koncentraci roztoku, do kterého následně "zasadili" své rostlinky v podobě krystalků solí. Ty v roztoku "rozkvetly" a vytvořily krásně barevnou zahrádku.
Mgr. Petra Zikmundová