Žáci se seznámili nejprve s videem o svatém Václavovi a následně za pomoci internetu a informací z videa vypracovali pracovní list.
Žáci 6. ročníku si objasnili principy pohlavního a nepohlavního rozmnožování, dělení buněk v rámci tématu Projevy života.
Žáci 9. ročníku si prakticky přiblížili téma kyselost a zásaditost látek. ,,Pijete Coca-colu nebo raději ocet?" U těchto a mnoha jiných tekutin si žáci prakticky stanovili jejich skutečné pH pomocí měřících přístrojů Pasco. Výsledky zaznamenávali elektronickydo pracovních listů a následně vyhodnotili své výsledky dle škály těch nejsilnějších kyselých látek až po ty nejzásaditější.
V hodině dějepisu jsme se začali bavit o Arabské říši a tak jsme si udělali krátký úvod na téma islám. Žáci dostali text, ve kterém hledali odpovědi na otázky z pracovního listu. Tato činnost jim pomohla procvičit nejen čtenářskou gramotnost, ale především práci ve skupinách.