Tentokrát jsme zkusili s 8. ročníkem skupinovou práci, kdy pomocí všech sil pracovali společně a snažili se vyplnit přiložený pracovní list
Žáci měli za úkol určit u jednotlivých letopočtů století a tisíciletí. Následně měli tyto roky zakreslit na časovou osu. Ve srovnání všech ročníků byli šesťáci nejšikovnější, což se ale dalo předpokládat a jsem ráda, že nezklamali. Velmi je touto cestou chválím.
Žáci si měli nejdříve tipnout, který vynález spatřil světlo světa jako první, druhý atd. Dále si procvičili počty a výsledky jim prozradily rok, ve kterém daný vynález vznikl
Bohužel nám doba nepřála, tak jsme museli některé nástroje odučit online. Žáci si přečetli text o Sámovi, zodpověděli otázky a na závěr si zasoutěžili, kdo vymyslí nejvíce slov začínající na jednotlivá písmena slovního spojení "Sámova říše".
Nejprve se žáci seznámili s Marií Terezií díky krátkému videu a poté doplnili informace z obdrženého textu.